Disklaimer

Semua isi kandungan dalam blog ini adalah picisan pemikiran penulis blog ini kecuali jika dinyatakan bukan. Mohon para pembaca bersedia dengan ubat-ubatan yang sesuai disebelah apabila ingin membaca blog ini. Pihak penulis tidak mahu bertanggungjawab atas segala kesulitan yang pihak pembaca alami. Andainya ada kesilapan yang berlaku, mohon kepada saudara dan saudari untuk menegur. Saudara saudari juga bebas untuk berkongsi isi blog ini sesuka hati saudara saudari. Tetapi, lebih molek rasanya jika saudara dan saudari dapat menitipkan bersama pautan ke blog ini supaya mudah dirujuk. Terima kasih.

Friday, May 31, 2013

Akhi...

bismillah...


"Dua tahun kita kat sini, dengan kuasa Dia, aku berubah. Dan masih dalam proses perubahan lagi. Aku tau, kau pun sama. Aku sekarang, bukan aku yang dulu. Dan aku yakin, kau pun sama."

"Bro...."

"Aku yakin, hubungan kita sekarang bukan sekadar hubungan persahabatan semata, tapi kerana Dia."

"Err..."

"Uhibbuka fillah, akhi.."

*nangis........

______________

ps: sekadar coretan pendek. mengimbau hari lalu. sedang melaju dan bakal meletop sedikit masa lagi, insya-Allah.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...