Disklaimer

Semua isi kandungan dalam blog ini adalah picisan pemikiran penulis blog ini kecuali jika dinyatakan bukan. Mohon para pembaca bersedia dengan ubat-ubatan yang sesuai disebelah apabila ingin membaca blog ini. Pihak penulis tidak mahu bertanggungjawab atas segala kesulitan yang pihak pembaca alami. Andainya ada kesilapan yang berlaku, mohon kepada saudara dan saudari untuk menegur. Saudara saudari juga bebas untuk berkongsi isi blog ini sesuka hati saudara saudari. Tetapi, lebih molek rasanya jika saudara dan saudari dapat menitipkan bersama pautan ke blog ini supaya mudah dirujuk. Terima kasih.

Friday, February 08, 2013

Mungkin...


Mungkin,
Bukan takdir kita untuk bersama-sama...

Mungkin jua,
Bukan takdir kita untuk terus bersua...

Dan,
Mungkin jua...
Suara ini, gurindam jiwa...

Tapi mungkin!
Semuanya kekal bersama.
Kenangan ini,
Kasih ini,
Kejayaan ini.

_________________________________

*entri kali ini saya tujukan kepada rakan-rakan saya especially batch saya di kolej, univic. mungkin agak awal lagi. tetapi, ajal maut itu di tangan Dia. kita tak tau apa yg menunggu di hadapan. so, all the best for the upcoming exam. may He ease everything for us.

*anyway, ini bukanlah ciptaan saya. org lain ciptakan utk saya. cuma ingin berkongsi dgn anda semua.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...